Anglie

19. září 2011 v 21:15 | B. |  Všechno
Celej nás zájezd začal 11. září v neděli. Padlo pár slziček při loučení s M. a něco po půl 11 ráno se mohlo vyjet. Do Anglie jsme přijeli druhej den asi v 9 ráno. Cesta nebyla zrovna dvakrát zábavná, ale čekala jsem to horší, takže jsem nakonec byla celkem spokojená.

1. den v Anglii - asi po 10 minutách od toho, co jsme vesele vylezli z autobusu, jsem ztratila návleky na nohy, takže fakt parádní začátek:D. Po krátké procházce po pláži a focení moře přišlo jako první na řadu Sea life neboli podmořskej svět, některý rybky a jiný mořský potvůrky byly zajímavý. Dostali jsme supr čepky, z kterých jsme byli nadšení. Potom královskej palác Royal Pavilion neboli Bílý slon Anglie. Po prohlídce následoval 5ti hodinový rozchod po Brightonu. Koupila jsem tričko pro M. a pro sebe :). Brighton byl vážně úžasnej. V 7 jsme přijeli na parkoviště, kde čekaly rodiny a postupně nás zařazovali podle toho, kdo měl u koho bydlet. Já a Megan jsme byly na řadě už druhý a určili nám takovou starší paní - babičku Jenny. Byla milá, udělala nám supr lasagne, měla svělýho psa Tammy a kočku Pepu a celej večer si s náma povídala.

2. den začal tím, že jsme vstaly v 7 hodin, šly si vyčistit zuby a převlíkly se, po čemž jsme zjistili, že Megan si zapomněla předělat čas na mobilu, takže je vlastně teprve 6. Tak jsme se dochystali a šli si na dvorek zapálit pár ranních cigaretek. Na snídani (jako každý den) na výběr z 8 druhů cornflaků, tousty, na výběr máslo, marmeláda a nutela a na pití dle našeho výběru čaj, kafe nebo horká čokoláda:). Sraz na parkovišti s ostatním děckama byl v 8, zajeli jsme do Hasting na pašerácký jeskyně a bitevní pole, pak rozchod v centru Hastings, kde měli supr metalový obchody, spoustu obchodů s tunelama a tak.. Dále Eastbourne - tam Long man of Wilmington a zase rozchod v centru, kde jsem si koupila rifle za 9 liber. Jako poslední přístav plachetnic Marina v Brightonu (♥ - tam jsme i bydleli). Na večeři jehně, brambory, sýr a k tomu bagetky s máslem.

3. den městečko Southampton, začalo mě bolet v krku a tak jsem si koupila novej krásnej tmavě modrej šátek s kytkama za 3 libry. Pak muzeum loděk, hlavně Titanicu a Mayfloweru, poté trajektem na Isle of Wight - tam Osbourne House - oblíbený sídlo Viktorie a Alberta - krásná zahrada:). K večeri omáčka s těstovinama, masem a houbama a opět bagetky.

4. den začal prohlídkou města Arundel, pak návštěva Arundel Castle, dál prohlídka lodi Victory (loď amirála Nelsona) v Portsmouth a pak rozchod v centru tohohle městečka. U Jenny jsme se naprosto přejedly hamburgerů s hranolkama a povídaly si s ní až dloho do noci, loučily se a tak.

Poslední - pátý den nás čekala návštěva LONDÝNA, jako první přišel na řadu hrad Tower, pak Parliament, Big Ben, Westminster Abbey, Downing Street, Trafalgar Square a Covent Garden, projížďka loďí po centru, na závěr London Eye a 5ti minutové 4D "kino" o London Eye (naproto mě dostalo! NÁDHERA!). Asi hodinu a půl jsme ještě chodili po Tower Bridge, fotili si noční London Eye, noční Big Ben a tak. bylo to fakt krásný, krásný, krásný. Zhruba v 9 večer jsme snědli objednaný MASTNÝ párky od řidičů a vydali se zpět do ČR.. fuj, hnus.
CHCI ZPĚT! hneeeeeed!

1 člověk ohodnotil tento článek.